Otázky a odpovědi

Jak výkonný počítač budu potřebovat?

Budete potřebovat alespoň PC vybavené systémem Windows XP a novějším.

—————

Uzavírá se smlouva na dobu určitou?

Ne, smlouva se uzavírá na dobu neurčitou . Smlouva má měsíční výpovědní lhůtu a lze ji kdykoliv vypovědět.  

—————

Mají vliv na kvalitu signálu, a tedy i na připojení, povětrnostní podmínky - například déšt, mlha nebo sníh?

Pokud máte přímou viditelnost na vysílač tak v naprosté věšině nemají, pouze způsobují nepatrný útlum signálu, který se ale projevuje až na velmi velkých vzdálenostech.

—————

Jak je to v případě, že odstoupím od smlouvy se zařízením?

U všech přípojek  je zařízení pro příjem signálu uživateli zapůjčeno a při ukončení smlouvy se vrací poskytovateli. Další zařízení jako routery, VoIP brány, switche a další jsou vždy v majetku uživatele.

—————

Je možné připojit 2 počítače?

Ano. V tomto případě je nutná instalace switche nebo routeru. Měsíční částka za paušál však zůstává stejná. 

—————

Je pokrytí technologií 5 GHz stejné jako u 2,4?

Není, technologie 5 Ghz je nasazena na všech vysílačích, pásmo 2,4 Ghz se již opouští.

—————


Kontakt

COMEL Internet s.r.o.

Studánecká 597
Stráž nad Nisou
46303


+420 603 284 428


Doporučení

 Prosím seznamte se s naším ceníkem servisních služeb, které Vám budou účtovány v případě problémů na Vaší straně.